Am susţinut sesiuni în Isaccea (Tulcea) şi a fost minunat

Luna Mai a venit cu o experienţă foarte frumoasă pentru noi. Sprijiniţi de autorităţi şi cu optimism, am fost la Isaccea unde am susţinut sesiuni de educaţie sexuală pentru 14 clase.

Tinerii au fost extrem de entuziasmaţi şi de implicaţi în activităţi şi am putut observa nevoia lor de a cunoaşte şi de a fi informaţi cât şi deschiderea cu care ne-au primit. Ne-am simţit extraordinar şi chiar dacă, poate nu se vede în poze, am avut câteva zile superbe.

 

Lasă un răspuns

